Supportpagina

Beste bezoeker,

In verband met grote drukte kunnen wij helaas niet meer alle vragen persoonlijk beantwoorden. Daarom hebben wij alle vragen en antwoorden op een rij gezet om toch te kunnen helpen.

  1. Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de wekelijkse nieuwsbrief?

Je kunt jezelf op deze pagina (aan de rechter kant) aanmelden voor onze wekelijkse nieuwsbrief. Afmelden kan in elke nieuwsbrief helemaal onderaan.

  1. Ik krijg een nieuw e-mailadres waarop ik voortaan de nieuwsbrief wil ontvangen

Klik hiervoor helemaal onderaan in de nieuwsbrief op de link om jouw gegevens te wijzigen.

  1. Ik ben ondernemer en wil een groot publiek bereiken

Dan kun je op onze platform adverteren. Wil je er meer over weten? Vraag dan onze mediakit aan of neem contact op via advertenties@weltschmerz.nl

  1. Ik ben een ondernemer en wil graag samenwerken met Café Weltschmerz

Neem hiervoor contact op met advertenties@weltschmerz.nl en jouw mail wordt doorgestuurd aan het bestuur.

  1. Wat moet ik doen als het mij niet lukt als lid op de website aan te melden?

Als vaste donateur krijg je na registratie exclusieve toegang tot de website om mee te praten en binnenkort speciale lezingen gratis te bekijken. Heb je registratieproblemen stuur dan een email naar support@weltschmerz.nl

  1. Ik ben geen vaste donateur en wil graag online meepraten

Hiervoor kun je op YouTube, Odysee, Facebook of andere sociale mediakanalen gaan, waar wij ook online actief zijn.

  1. Ik heb een suggestie voor de redactie, waar kan ik die heen sturen?

Gelieve er rekening mee te houden dat wij dagelijks erg veel suggesties ontvangen, die wij niet allemaal kunnen beantwoorden. Daarom is er momenteel via e-mail een stop voor inzendingen, tenzij u zeer urgente, feitelijke informatie met grote impact heeft die u met ons wilt delen. Stuur dan een e-mail naar support@weltschmerz.nl.

  1. Ik zie een technische fout, waar kan ik die melden?

Is het een recente fout in een nieuwe video, wacht dan even af. Meestal wordt deze snel door het team zelf opgemerkt. Zie je de fout na 1 dag nog steeds staan? Geef dit dan ajb. door aan support@weltschmerz.nl

  1. Ik doneer maandelijks een bedrag die ik graag wil verlagen/verhogen

Ga hiervoor naar het aankoopbewijs (zie punt 1) en kijk of je op jouw consumentenpagina het bedrag kunt veranderen. Lukt dat niet annuleer dan s.v.p. het huidige abonnement en meld je opnieuw als donateur aan met het gewenste bedrag via de donatiepagina.

  1. Ik woon in het buitenland en wil naar jullie bankrekening doneren

Dat is uiteraard ook mogelijk. Hartelijk dank hiervoor. Gebruik voor een overboeking het volgende rekeningnummer:
NL72TRIO0338463267
t.n.v. Café Weltschmerz

  1. Hoe kan ik mijn maandelijkse donatie stopzetten?

Wil je jouw lidmaatschap als stamgast opzeggen? Wij vinden dit uiteraard jammer, maar dat kan op de volgende manier: Klik in de vooraankondiging van jouw volgende betaling (gestuurd door betaalservice PayPro- getekend met Café Weltschmerz) op de link onderaan, die doorverwijst naar de consumentenpagina met jouw aankoopbewijs. Je kunt vervolgens alle vervolgbetalingen zelf annuleren en jouw abonnement stopzetten. (Een reply op de vooraankondigingsmail wordt NIET gelezen)

  1. Als ik mijn donatie zelf storneer, stopt mijn abonnement dan?

Het antwoord is Nee. Voor elke stornering wordt er bij ons een hoog bedrag in rekening gebracht. Wij vragen dan ook het abonnement zelf op te zeggen bij betaalservice PayPro en géén bedragen te storneren. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op.

  1. Ik heb via de e-mail aangegeven om te willen stoppen met doneren, maar krijg geen reactie

Een reply op het aankoopbewijs en/of vooraankondiging van de incasso wordt door ons niet ontvangen en daarom niet gelezen. Als je wilt stoppen met doneren lees dan s.v.p. bovenaan (punt 1) wat je hiervoor moet doen.